Autamme sinua eri kanavissa

Saat yhteyden asiakaspalvelijoihimme verkkosivujemme chatin kautta (ark. 8-17), tällä yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse asiakaspalvelu@alva.fi sekä puhelimitse.

Sähköinen asiointipalvelu käytössäsi 24/7

Jyväskylän alueen asiakkaitamme palvelee sähköinen asiointipalvelu Monitori. Monitorissa voit tarkastella omia sopimus- ja laskutustietojasi, sähkön, lämmön ja veden kulutusta sekä yhteydenottohistoriaasi. Rakentajana voit tilata sähkön lämmön ja veden liittymissopimukset verkossa, seurata oman liittymätilauksesi etenemistä sekä tehdä tilaukseesi liittyviä tehtäviä. Palvelun kautta voit myös tilata puhelimeesi tai sähköpostiisi kiinteistöjäsi koskevat häiriötiedotteet. Ilman rekisteröitymistä onnistuvat vikailmoituksen tekeminen ja veden mittarilukemien ilmoittaminen.

Kirjaudu tai rekisteröidy Monitoriin.

Viitasaarelaisten asiakkaidemme käytössä on Alva Viitasaaren oma sähköinen asiointipalvelu.

Asiakaspalvelu p. 014 366 4010 / ark. 8–17
  • Sähkön verkkopalvelun, lämmön ja veden sopimusasiat ja muuttoilmoitukset
  • Sähkön verkkopalvelun, kaukolämmön ja veden laskutus
  • Maksamattomien laskujen käsittely
  • Uudet sähkön, lämmön ja vesihuollon tonttiliittymät

Huom! Ropo Capitalin maksuneuvonta palvelee maksuhuomautuksiin liittyvissä asioissa. Lisätiedot: alva.fi/asiakaspalvelu/laskutus/maksun-viivastyminen 

Vikapäivystys p. 014 366 4040 / 24h
Yhteystiedot ja osoitteet
Vesihuollon vahingonkorvaukset

Lisätietoa vesihuollon häiriö- ja vahinkotilanteiden vahingonkorvauksista löydät osoitteesta: alva.fi/vesihuollon-vahingonkorvaukset