Autamme sinua eri kanavissa

Sähköisissä asiakaspalveluissamme on käyttökatko 15.9.2021 klo 7:00 – ma 20.9.2021 klo 18:00. Käyttökatkon aikana Monitoria ei voi käyttää. Vesimittarilukeman ilmoituksen, liittymätilauksen tai liittymäkyselyn voit tehdä Monitorissa huoltokatkon jälkeen. Kiireellisissä asioissa sinua palvelee asiakaspalvelumme, p. 014 366 4010 sekä sähköposti asiakaspalvelu@alva.fi

Sähköinen asiointipalvelu käytössäsi 24/7

Jyväskylän alueen asiakkaitamme palvelee sähköinen asiointipalvelu Monitori. Monitorissa voit tarkastella omia sopimus- ja laskutustietojasi, sähkön, lämmön ja veden kulutusta sekä yhteydenottohistoriaasi. Rakentajana voit tilata sähkön lämmön ja veden liittymissopimukset verkossa, seurata oman liittymätilauksesi etenemistä sekä tehdä tilaukseesi liittyviä tehtäviä. Palvelun kautta voit myös tilata puhelimeesi tai sähköpostiisi kiinteistöjäsi koskevat häiriötiedotteet. Ilman rekisteröitymistä onnistuvat vikailmoituksen tekeminen ja veden mittarilukemien ilmoittaminen.

Kirjaudu tai rekisteröidy Monitoriin.

Viitasaarelaisten asiakkaidemme käytössä on Alva Viitasaaren oma sähköinen asiointipalvelu.

Asiakaspalvelu p. 014 366 4010 / ark. 8–20, la 9–16
Vikapäivystys p. 014 366 4040 / 24h
Yhteystiedot ja osoitteet
Vesihuollon vahingonkorvaukset

Lisätietoa vesihuollon häiriö- ja vahinkotilanteiden vahingonkorvauksista löydät osoitteesta: alva.fi/vesihuollon-vahingonkorvaukset