PÄIVITYS: Tiedotetta on päivitetty aikataulun osalta. Välttääksemme asiakaspalvelun ja sähköisen asiointipalvelun ruuhkautumista, viestejä lähetetään useamman lähipäivän ajan, ei pelkästään 15.12.

Alva aktivoi torstaista 15.12. alkaen sähkön, kaukolämmön ja veden häiriötiedotteet käyttöön kaikille niille henkilöasiakkailleen, joilla ei vielä ole käytössä häiriötiedotepalvelua, ja joiden matkapuhelinnumerot tai sähköpostiosoitteet löytyvät Alvan asiakastiedoista. Nämä asiakkaat saavat Alvalta tekstiviesti- tai sähköposti-ilmoituksen häiriötiedotepalvelun päälle kytkemisestä. 

Häiriötiedotteiden automaattinen aktivointi tekee häiriötiedotteiden vastaanottamisen mahdollisimman helpoksi. Palvelun avulla asiakas saa nopeasti tiedot omaan osoitteeseen kohdistuvista käyttökatkoista, jotka johtuvat joko ennalta suunnitelluista verkoston parannustöistä tai mahdollisista häiriötilanteista sähkön, lämmön ja veden jakelussa. Kun palvelu on käytössä, lähetämme ennalta suunnitellusta jakelukatkosta tai häiriöstä tiedotteen klo 7–22 välisenä aikana. Alvan häiriötiedoteviestit on mahdollista saada tekstiviestin ohella myös sähköpostitse. 

Ne asiakkaamme, joilla ei ole aikaisemmin ollut käytössään Alvan häiriötiedotepalvelua tai jotka eivät saa ilmoitusta häiriötiedotepalvelun käyttöönotosta, saavat palvelun käyttöön joko

– rekisteröitymällä Alvan sähköiseen asiakaspalveluun alva.fi/monitori tai
– soittamalla Alvan asiakaspalveluun p. 014 366 4010 ma-pe 8–17

Sähköisessä asiointipalvelussa tai vaihtoehtoisesti Alvan asiakaspalvelussa asioimalla voi myös muuttaa häiriötiedotteiden vastaanottoaikoja tai lisätä tiedotteiden vastaanottajien puhelinnumeroita ja sähköpostiosoitteita.

Lisätiedot

Alva-yhtiöt Oy, kehitysjohtaja Tiina Mikkola, p. 040 747 5309 tai tiina.mikkola@alva.fi