Autamme sinua eri kanavissa

Saat yhteyden asiakaspalvelijoihimme verkkosivujemme chatin kautta (arkisin klo 8-17), Monitori-asiointipalvelusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse asiakaspalvelu(at)alva.fi sekä puhelimitse.

Monitori käytössäsi 24/7

Monitorissa voit tarkastella omia sopimus- ja laskutustietojasi, sähkön, lämmön ja veden kulutusta sekä yhteydenottohistoriaasi. Rakentajana voit tilata sähkön lämmön ja veden liittymissopimukset verkossa, seurata oman liittymätilauksesi etenemistä sekä tehdä tilaukseesi liittyviä tehtäviä. Palvelun kautta voit myös tilata puhelimeesi tai sähköpostiisi kiinteistöjäsi koskevat häiriötiedotteet. Ilman rekisteröitymistä onnistuvat vikailmoituksen tekeminen ja veden mittarilukemien ilmoittaminen.

Kirjaudu / rekisteröidy Monitoriin
Häiriötiedotteet – tilaa tästä

Tilaa oman alueesi häiriötiedotteet tekstiviestinä tai sähköpostina Monitori-palvelustamme.

Sähköjen kytkennät

Lue lisätietoa ja toimintaohjeet tästä.

Asiakaspalvelu p. 014 366 4010 / ark. 8-17

Alvan asiakaspalvelukanavat ja lisätiedot

Vikapäivystys p. 014 366 4040 / 24h
  • Eikö sähköt toimi? Tarkista ennen soittoasi vikapäivystykseen, onko alueellesi merkitty häiriöitä tai työmaita, jotka aiheuttavat ennalta suunniteltuja keskeytyksiä. Häiriöt ja työmaat löydät etusivultamme. Tutustu myös sähkön vianetsintäohjeeseen:
  • Vikapäivystyksestä voit kysyä katkoista ja häiriöistä, joista et löydä tietoa sivuiltamme. Päivystysnumerossa ei käsitellä muita asiakaspalveluasioita.
  • Muista tilata oman alueesi häiriötiedotteet myös tekstiviestinä tai sähköpostina Monitori-asiointipalvelun kautta
  • Tästä löydät Alva Sähköverkko Oy:n jakeluverkossa käytettävien etäluettavien sähkömittarien lukuohjeet:
    Aidon 5000 -sarjan mittalaite
    Aidon 6000 -sarjan mittalaite