Autamme sinua eri kanavissa

Saat yhteyden asiakaspalvelijoihimme verkkosivujemme chatin kautta (ark. 8-20, la 9-16), Monitori-asiointipalvelusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse asiakaspalvelu(at)alva.fi sekä puhelimitse.

Monitori käytössäsi 24/7

Monitorissa voit tarkastella omia sopimus- ja laskutustietojasi, sähkön, lämmön ja veden kulutusta sekä yhteydenottohistoriaasi. Rakentajana voit tilata sähkön lämmön ja veden liittymissopimukset verkossa, seurata oman liittymätilauksesi etenemistä sekä tehdä tilaukseesi liittyviä tehtäviä. Palvelun kautta voit myös tilata puhelimeesi tai sähköpostiisi kiinteistöjäsi koskevat häiriötiedotteet. Ilman rekisteröitymistä onnistuvat vikailmoituksen tekeminen ja veden mittarilukemien ilmoittaminen.

Kirjaudu / rekisteröidy Monitoriin

 

Asiakaspalvelu p. 014 366 4010 / ark. 8-20, la 9-16
  • Sähkön siirron, lämmön ja veden sopimusasiat ja muuttoilmoitukset
  • Sähkön siirron, kaukolämmön ja veden laskutus
  • Maksamattomien laskujen käsittely
  • Uudet sähkön, lämmön ja vesihuollon tonttiliittymät
  • Sähkön jakelualue
  • Johtokarttapalvelu: tietoja johtojemme sijainnista sekä johtojen näyttöpalvelu
Vikapäivystys p. 014 366 4040 / 24h
  • Eikö sähköt toimi? Tarkista ennen soittoasi vikapäivystykseen, onko alueellesi merkitty häiriöitä tai työmaita, jotka aiheuttavat ennalta suunniteltuja keskeytyksiä. Häiriöt ja työmaat löydät etusivultamme. Tutustu myös sähkön vianetsintäohjeeseen:
  • Vikapäivystyksestä voit kysyä katkoista ja häiriöistä, joista et löydä tietoa sivuiltamme. Päivystysnumerossa ei käsitellä muita asiakaspalveluasioita.
  • Muista tilata oman alueesi häiriötiedotteet myös tekstiviestinä tai sähköpostina Monitori-asiointipalvelun kautta