Oma Alva on uusi kuluttaja- ja nyt myös yritysasiakkaillemme suunnattu palvelu. Se on suunniteltu helpottamaan arkea ja tarjoamaan asiakkaillemme parempaa asiakaskokemusta.

Olemme kehittäneet Oma Alvaa yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Testikäyttäjiltä saatujen tulosten perusteella parannamme palvelua jatkuvasti, jotta se vastaisi entistäkin paremmin asiakkaidemme toiveita ja tarpeita.

Oma Alva, jotta energiaa jää muuhunkin

Oma Alvassa voit itse päivittää ja hallinnoida omia asiakastietojasi 24/7 silloin kun sinulle sopii, riippumatta asiakaspalvelun aukioloajoista. Oma Alvassa voit muun muassa

Tarkastella

  • omia kulutustietojasi ja vertailla niitä tyyppikäyttäjien keskimääräisiin kulutustietoihin
  • sopimustietojasi

Päivittää

  • yhteystietojasi, postiosoitettasi ja laskutusosoitettasi

Hoitaa laskuasioita

  • tilata e-laskun, pyytää laskulle maksuaikaa, saada laskukopion tai maksaa laskun

Ilmoittaa mittarilukemat

Jyväskylässä vaihdetaan päävesimittareita etäluettaviin mittareiden seuraavien vuosien aikana. Mittarinvaihdot etenevät massa-asennuksina kaupunginosa kerrallaan. Jos mittariasi ei ole vielä vaihdettu etäluettavaan mittariin, Oma Alvassa voit helposti ilmoittaa mittarilukemasi meille.  

Oletko Oma Alvan uusi käyttäjä?

Kirjaudu Oma Alvaan tästä. Huomioithan, että käyttäessäsi Oma Alvaa ensimmäisen kerran, sinun tulee rekisteröityä palveluun ja luoda järjestelmään uusi tunnus. Sähköisen asiointipalvelumme, Monitorin, tai viitasaarelaisten asiakkaidemme oman sähköisen asiointipalvelun tunnuksilla kirjautuminen OmaAlvaan ei valitettavasti onnistu.

Oma Alvan kehittäminen jatkuu

Kehitämme Oma Alvaa edelleen ja haluamme kuulla asiakkaiden toiveita sekä tehdä kehitystyötä yhdessä.
Järjestelmäkehitykselle tyypilliseen tapaan työ ei kuitenkaan ole koskaan valmis, vaan se etenee vaiheittain – asiakkaidemme toiveet etusijalla. Tämä tarkoittaa sitä, että vaikka palvelu on käyttövalmis, parannamme sitä jatkuvasti saamamme asiakaspalautteen ja käytettävyystutkimusten tulosten perusteella.

Sähköinen asiointipalvelu Monitori

Alvan sähköinen asiointipalvelu Monitori käytössä toistaiseksi

  • rakentajille sekä
  • häiriöviestien tilaamiseen ja tilausten hallinnointiin

Myös viitasaarelaiset Alvan asiakkaat jatkavat oman tutun sähköisen asiointipalvelunsa parissa. Näiden palveluiden siirtymisestä Oma Alvaan informoimme myöhemmin erikseen.

Klikkaa tästä Oma Alvaan